Ocean Outdoor er et selskap med hovedsete i Storbritannia, og de har drevet med digital markedsføring siden 2005. Selskapet er i sterk vekst i Europa, og er etablert i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Nederland og Tyskland.
- Vi er selvsagt veldig stolte og glade over den langsiktige muligheten vi nå har til å være med å skape en ny plattform for Norges idrettsforbund slik at de når enda bredere ut med sitt budskap, og ikke minst skape interesse for den olympiske og paralympiske bevegelsen. Vi ser veldig frem mot å samarbeide med Norges idrettsforbund ikke minst med deres sponsorer. Vår plattform «Digital Out of Home» kommer til å ha en nøkkelfunksjon i dette arbeidet, sier Thomas Haave, CEO, Ocean Outdoor Norway.
Rune Midthaug, kommersiell leder i Norges idrettsforbund, sier han ser frem til å komme i gang med samarbeidet.
- Denne avtalen gir oss en unik mulighet til å øke vår kommersielle verdi, øke synligheten gjennom våre mange ulike prosjekter og ikke minst være en aktør som bidrar til at også våre andre samarbeidspartnere får økt synlighet. Det er spesielt spennende med tanke på at vi nå går inn i et år med OL og Paralympics i Paris, sier Rune Midthaug.